fredag 26 juni 2015

en magisk morgon

Jag har maken på resa till Sverige och i vanlig ordning när han inte e hemma nattetid så sover alla barnen i vår säng.
Klockan 04:40 orkade jag inte försöka sova längre då minstingen frenetiskt sparkade mig om och om igen så jag steg upp.
runt 06 vaknade Oliwer och vi gick ut efter en stund för att hämta in lite sallat och gräslök till frukosten. Men vilket magiskt ljus! helt fantastiskt!
Jag ska nog börja stiga upp före 07 resten av sommaren ;) 
morgonmänniska e jag egentligen inte fast jag gärna skulle va..
Men kolla ljuset!





Det märks förstås att det just varit midsommar och att midsommarsolen ännu håller till här uppe i norr :) 
Idag har verkligen känts som en sommardag. Jag har fixat och trixat och barnen har lekt ute mest hela dagen. Härligt! jag hoppas på fint väder tills i morgon också så vi kan vara ute och sen förstås så att alla i pedersöre som har öppen trädgård i morgon ska få ha vackert sommarväder! 
Kristine hade gjort en händelsekalender inför helgen - kolla in den här!

Och kom gärna in till mig på söndag mellan 12-18! 




1 kommentar:

  1. Otroligt vackert! Det är sällan man kommer upp tidigt för att se på trädgården, men oj vad det skulle löna sig!

    Hoppas ni hade en fin dag på söndagen!

    SvaraRadera