söndag 13 juni 2010

Äntligen!



NU har jag fått igång photoshop på ena datorn, däremot fungerar inte internät på den så de blev en massa flyttande av filer för att få bilderna.

Själv e jag i full gång med trädgården. Grönsakerna har börjat komma upp och vi har nu skördat sallat och persilja i en vecka..:) sååå gott med egenodlade grönsaker!! sen när allt är i skördetillstånd ska jag njuta så mycket jag bara kan och äta massa sallader varje dag!

Har varit ute i morse och fixat lite i örtagården också..grävde ner lite "ringar" åt myntorna så de inte ska spridaq sig så fruktansvärt, planterade några syrener som slut på örtagården och släpade dit en ljugarbänk. ser lite halvfärdigt ut ännu eftersom jag inte har kunnat bestämma mig för markbeläggning och häcken bakom endast e ca 15 cm hög..men med åren ska det nog bli riktigt bra hoppas jag!





Rasmus planterade sina ärtor i stora krukor eftersom de e brist på utrymme i grönsakslanden.



Äppelträden blommade helt underbart i år igen, helt vitt var hela trädena! men de e förbi nu men jag bara måste sätta in en bild :)

ha en fortsatt trevlig trädgårds helg!!

sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar