fredag 13 april 2012

ooops!

Borde ha förstått att det skulle gå såhär!
Och också lära mig att jag inte har orangeri, ej heller uppvärmt växthus eller bor i zon1...


jaja..de ska väl nog gå bra ändå ;)
Fast nästa år ska jag nog så tomaterna några veckor senare..kanske

På trädgårdskvällen hittade jag inte så mycket.
Köpte några fuschiasticklingar och nån fröpåse.
Lite penséer slank också med.
Barrotade perennerna köpte jag INTE. Små futtiga saker som kostade en förmögenhet..needå, tar nog och delar nån hosta här hemma istället.

Verkar vara lite lugnt i blogvärlden för tillfället..e det många som e på mässan kanske?
åååh vad jag skulle ha velat vara där också..

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Så långy de har kommit, dina tomater! Förstår att du blir lite bekymrad, den här våren bjuder ju inte på någon odlingsvärme precis. Hoppas dina fönster räcker till!
    Önskar dig en skön helg!/Laila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, ingen odlingsvärme pecis här inte. Det e fortfarande snö kvar på marken - mycket enligt mig.
      Plantorna står däremot under en växtlampa så jag hoppas de klarar sig där en tid till tills jag har igång växthuset (som fortfarande e djupfryst), måste byta tak på det också..så det lär dröja :/

      Radera