onsdag 21 april 2010

loppisfynd

Idag har jag varit och hämtat ett hörnskåp från Åldringsvännernas loppis för 20€ :) Det behöver målas om - vitt ska det bli! Sen ska jag ha det i uterummet som förhoppningsvis kommer att byggas i sommar! Nu behöver jag ett gammalt bord också samt soffa.
Ska få ett gammalt symaskinsbord av farmor också :) är såå tacksam att jag fick det och inte någon av mina 20 kusiner..hihi!




Har egentligen inte gjort så mycket i trädgården idag. Orkade inte gräva något men flyttade iallafall alunrot till bersån och gick flera varv runt trädgården i jakt på någonting nytt som har kommit upp..hittade lite tulpanlökar som var påväg upp :)

Skulle ha velat köpa lite penseer idag också men jag skall hålla mig tills tisdag. Vi skall ju som tidigare nämts till karelen över helgen så de e lika bra att köpa dem sen när jag kan njuta av dem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar