torsdag 15 april 2010

Snart är all snö borta

Det har smält jätte mycket snö här de senaste dagarna, snart e hela tomten snöfri om man räknar bort norrsidan bakom huset. ååå så jag har VÄNTAT! en hel massa växter vill upp ur jorden också, till min förtjusning :)

Jag har vårstädat nästan alla rabatter nu de senaste dagrna, beskärt etta äppelträdet lite och skolat om chiliplantorna...
allt detta arbete beror på att jag kommer att tatuera etta benet igen i nästa vecka..så då kan jag inte ha på stövlar eller gå så bra på ca 1 vecka efteråt eftersom det måste läka.




Detta är min underbara som Rasmus :)




Krokusarna börjar titta upp och örtväxterna sätter fart i örtspiralen




Två fack med vinca minor sticklingar har jag fått planterade redan i vår...




Min man köpte två sånna här krukor till mig :) underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar